#Harmony Scene







I don't Hate You
Friday 23 May 2014@ 21:27 0 ☰


kadang kita ni tak sedar dah buat satu benda yang boleh buat orang annoying, benci, atau diorang terus akan judge kita.
Talk about this,
Please guys or you girl
yes you.



please,
tolonglah
don't do that !!!
ya memang la baik sebab dia solat.
tapi tak perlu cakap kan.

sekarang ni besepah budak tweet or update " done solat "
benda tu kalau dibuat tanpa niat nak annoys sapa-sapa tapi tanpa dia sedar dia dah buat orang kata dia macam-macam.
memang la,
ppl will judge u anyway. tapi tak semua
dan tanpa niat orang-orang yang baik hati *ececeh* ada yang dalam hati dok kutuk-kutuk.




ni lagi satu. please !!
dont do that ;__;
i am not jealous at all
it's not about jealous or anything
it's about how u make yourself being hate by ppl around u
memang la dia buat tanpa niat. tapi sebab tanpa niat dia tu dah buat ppl judge dia tanpa niat


and i want u to know
i've been talk about " that girl " that i hate her attitude damn much
and yes !!! jangan terkejut sebab kedua-dua tweet di atas kepunyaan dia.
and u know why i hate her attitude.

aku bukan nak burukkan dia or bahan dia whatever.
aku tak pernah mention nama dia atau apa-apa pasal dia.
kalau aku nak burukkan nama dia dah lama aku bagi link, no.ic, no. phone, fb, twetthandle dia bagai


kat sini sebagai pengajaran walau apa pun kita buat biarla fikir kesannya.
kadang-kadang kita buat ikut hati.
tapi kena fikir jugak.
aku bukan nak cakap aku ni baik sangat tak pernah buat benda bodoh.
kutuk orang sana sini. tambah dosa
kita manusia tak sempurna
tapi attitude boleh ubah :)



I II III IV V VI VII +